Ćwiczenia po ciąży – pilates

pilates - ćwiczenia po ciąży

Pilates, to sport, którego głównym celem jest wzmocnienie mięśni i spalanie kalorii. Pilates ma zbawienny wpływ na nasze ciało a także na samopoczucie. Wzmacnianie mięśni jest bardzo ważne, dla mam po ciąży – przede wszystkim wzmacnianie mięśni dna macicy, która po porodzie jest dosyć osłabiona. Poza mięśniami dna macicy, pilates wzmacnia w zasadzie każdą partię ciała – mięśnie kręgosłupa, brzucha, poprawia gibkość oraz koordynację ruchów, a także sprawność całego ciała. Czytaj dalej Ćwiczenia po ciąży – pilates

Trening jesienią i zimą z joggerem – jak ubrać maluszka?

Sezon jesienny już się rozpoczął, przed nami jednak jeszcze wiele dni, nadających się do uprawiania aktywności fizycznych – wraz z dzieckiem. A i zima stwarza warunki do uprawiania sportu – coraz lepsze konstrukcje joggerów, pozwalają na uprawianie treningów biegowych w naprawdę trudnych warunkach. Rodzice, zastanawiają się jednak niejednokrotnie, jak ubrać dziecko do joggera – żeby podczas treningu biegowego rodzica, dziecko się nie przegrzało ani nie zmarzło. W okresie letnim, ubranie dziecka do wózka jest kwestią o wiele łatwiejszą, jednak jesienią czy zimą kwestia ta staje się o wiele bardziej problematyczna. Czytaj dalej Trening jesienią i zimą z joggerem – jak ubrać maluszka?