Rekreacja na świeżym powietrzu z dzieckiem

croozer kid 2 przyczepka

Mamy zajmujące się dzieckiem lub dziećmi zapewne maja bardzo mało czasu – opieka nad pociechami jest czasochłonna i wyczerpująca. Nie oznacza to jednak, że musimy rezygnować z samych siebie – zawsze warto znaleźć czas na aktywność fizyczną- Trening daje radość i zwiększa poczucie wartości – a zadowolona mama (i tata) to szczęśliwe dziecko. Ćwiczenia z dzieckiem na świeżym powietrzu jest korzystne również dlatego, że wpajamy dziecku od najmłodszych lat zdrowe nawyki. Co jednak można robić z dzieckiem na dworze, kiedy jest jeszcze za małe, by ćwiczyć samodzielnie? Oto kilka propozycji. Czytaj dalej Rekreacja na świeżym powietrzu z dzieckiem

Najlepsze ćwiczenia po ciąży dla mam – kiedy zacząć i co ćwiczyć?

Podstawowym pytaniem, jakie zadają sobie młode mamy, jest: kiedy mogę zacząć ćwiczyć po ciąży? Niestety, w tym wypadku nie można podać jednoznacznej odpowiedzi – jednak można przyjąć, że po porodzie naturalnym powinno się odczekać około 6 tygodni, zanim rozpoczniemy ćwiczenia. Ćwiczenia po ciąży po cesarskim cięciu powinno się rozpocząć nie wcześniej niż po odczekaniu około 10 tygodni – mniej więcej tyle czasu nasz organizm potrzebuje, by się zregenerować. Czytaj dalej Najlepsze ćwiczenia po ciąży dla mam – kiedy zacząć i co ćwiczyć?