Jogging w chłodniejsze dni – jak się ubrać?

Jesteśmy w samym środku jesieni, jednak jak na połowę października, za oknami wciąż utrzymuje się piękna pogoda. Mimo słonecznych dni, nie można zaprzeczyć, że jak na tę porę roku przystało, z każdym dniem robi się coraz chłodniej. Nie jest problemem ubranie się na zwykły spacer, jednak warto dobrze przemyśleć, jak się ubierać na jogging w chłodniejsze dni. Czytaj dalej Jogging w chłodniejsze dni – jak się ubrać?

Ćwiczenia po ciąży – pilates

pilates - ćwiczenia po ciąży

Pilates, to sport, którego głównym celem jest wzmocnienie mięśni i spalanie kalorii. Pilates ma zbawienny wpływ na nasze ciało a także na samopoczucie. Wzmacnianie mięśni jest bardzo ważne, dla mam po ciąży – przede wszystkim wzmacnianie mięśni dna macicy, która po porodzie jest dosyć osłabiona. Poza mięśniami dna macicy, pilates wzmacnia w zasadzie każdą partię ciała – mięśnie kręgosłupa, brzucha, poprawia gibkość oraz koordynację ruchów, a także sprawność całego ciała. Czytaj dalej Ćwiczenia po ciąży – pilates

Trening jesienią i zimą z joggerem – jak ubrać maluszka?

Sezon jesienny już się rozpoczął, przed nami jednak jeszcze wiele dni, nadających się do uprawiania aktywności fizycznych – wraz z dzieckiem. A i zima stwarza warunki do uprawiania sportu – coraz lepsze konstrukcje joggerów, pozwalają na uprawianie treningów biegowych w naprawdę trudnych warunkach. Rodzice, zastanawiają się jednak niejednokrotnie, jak ubrać dziecko do joggera – żeby podczas treningu biegowego rodzica, dziecko się nie przegrzało ani nie zmarzło. W okresie letnim, ubranie dziecka do wózka jest kwestią o wiele łatwiejszą, jednak jesienią czy zimą kwestia ta staje się o wiele bardziej problematyczna. Czytaj dalej Trening jesienią i zimą z joggerem – jak ubrać maluszka?

Przyczepka rowerowa dla dzieci – zadbaj o bezpieczeństwo

Croozer Kid for 2

Chociaż przyczepki rowerowe dla dzieci wciąż są uznawane ze stosunkowo nowe rozwiązanie, to na rynku pojawiła się już znaczna ilość zróżnicowanych modeli. W jaki sposób wybrać idealną przyczepkę, która charakteryzować się będzie najwyższym poziomem bezpieczeństwa? Na jakie elementy należy zwracać uwagę w sposób szczególny, a które traktować można jako mniej istotne? W dzisiejszym wpisie postaramy się podpowiedzieć w jaki sposób wybrać bezpieczną przyczepkę rowerową. Czytaj dalej Przyczepka rowerowa dla dzieci – zadbaj o bezpieczeństwo

Fit mama latem

fit mama, THULE Chariot Sport 2

Nawet w najbardziej upalne dni nie musimy rezygnować z aktywności na świeżym powietrzu. Pamiętajmy jednak, by latem w chwilach panowania najwyższych temperatur nieco zmniejszyć intensywność wykonywanych ćwiczeń. Zamiast tradycyjnego joggingu możemy zdecydować się na marszobieg lub nawet niezbyt szybki, ale za to nieco dłuższy spacer. Jeśli zechcemy, by podczas aktywności fizycznej towarzyszyło nam dziecko, to bezwzględnie powinniśmy wraz z nim przebywać głównie w zacienionych miejscach. Dobrym pomysłem na trening w gorący letni dzień, może być około godzinny marszobieg odbywający się w miejskim parku lub na zalesionym terenie. Czytaj dalej Fit mama latem

Bieganie z dzieckiem – wystarczy zacząć

Nie mam czasu, nie mam siły, nie mam z kim zostawić dziecka – to jedne z popularniejszych wymówek młodych rodziców, którym zarzuca się zaniechanie sportowych pasji po urodzeniu potomka. A prawda jest taka, jak znane przysłowie: dla chcącego – nic trudnego. Przez dostępne na rynku, coraz doskonalsze, wózki do biegania, maruderzy mają jedną wymówkę mniej.
Czytaj dalej Bieganie z dzieckiem – wystarczy zacząć