Bieganie z dzieckiem – wystarczy zacząć

Nie mam czasu, nie mam siły, nie mam z kim zostawić dziecka – to jedne z popularniejszych wymówek młodych rodziców, którym zarzuca się zaniechanie sportowych pasji po urodzeniu potomka. A prawda jest taka, jak znane przysłowie: dla chcącego – nic trudnego. Przez dostępne na rynku, coraz doskonalsze, wózki do biegania, maruderzy mają jedną wymówkę mniej.
Czytaj dalej Bieganie z dzieckiem – wystarczy zacząć

Romer Jockey Comfort – maksymalnie wygodny i bezpieczny fotelik rowerowy

romer jockey comfort - fotelik

 

Coraz ładniejsza pogoda za oknami, skłania do nas do przebywania na powietrzu. Możliwości jest wiele a jedną z ciekawszych na pewno będą przejażdżki rowerowe. W większych miastach pojawiły się stacje rowerowe – nawet jeśli nie posiadasz własnego roweru, wypożyczenie miejskiego zajmuje ledwie kilka chwil. A co jeżeli chcesz pojeździć na rowerze z dzieckiem? Możliwości jest kilka – na pierwsze miejsce wysuwa się przyczepka rowerowa, jednak równie sprawdzonym sposobem na wożenie dziecka na rowerze jest fotelik rowerowy – poniżej opiszemy interesujący naszym zdaniem model – fotelik rowerowy Romer Jockey Comfort. Czytaj dalej Romer Jockey Comfort – maksymalnie wygodny i bezpieczny fotelik rowerowy

Rekreacja na świeżym powietrzu z dzieckiem

croozer kid 2 przyczepka

Mamy zajmujące się dzieckiem lub dziećmi zapewne maja bardzo mało czasu – opieka nad pociechami jest czasochłonna i wyczerpująca. Nie oznacza to jednak, że musimy rezygnować z samych siebie – zawsze warto znaleźć czas na aktywność fizyczną- Trening daje radość i zwiększa poczucie wartości – a zadowolona mama (i tata) to szczęśliwe dziecko. Ćwiczenia z dzieckiem na świeżym powietrzu jest korzystne również dlatego, że wpajamy dziecku od najmłodszych lat zdrowe nawyki. Co jednak można robić z dzieckiem na dworze, kiedy jest jeszcze za małe, by ćwiczyć samodzielnie? Oto kilka propozycji. Czytaj dalej Rekreacja na świeżym powietrzu z dzieckiem

Najlepsze ćwiczenia po ciąży dla mam – kiedy zacząć i co ćwiczyć?

Podstawowym pytaniem, jakie zadają sobie młode mamy, jest: kiedy mogę zacząć ćwiczyć po ciąży? Niestety, w tym wypadku nie można podać jednoznacznej odpowiedzi – jednak można przyjąć, że po porodzie naturalnym powinno się odczekać około 6 tygodni, zanim rozpoczniemy ćwiczenia. Ćwiczenia po ciąży po cesarskim cięciu powinno się rozpocząć nie wcześniej niż po odczekaniu około 10 tygodni – mniej więcej tyle czasu nasz organizm potrzebuje, by się zregenerować. Czytaj dalej Najlepsze ćwiczenia po ciąży dla mam – kiedy zacząć i co ćwiczyć?

Kilka ważnych powodów, by zacząć biegać

Bieganie to jedna z najprzyjemniejszych i najpraktyczniejszych form aktywności fizycznej. Pozwala zrzucić kilogramy, poprawia samopoczucie, podnosi samoocenę. Biegać można także w ciąży jak i po. Co jeszcze może przekonać Cię, by rozpocząć taki rodzaj treningu? Powodów można wymieniać bez liku, ale wspomnimy tutaj o kilku najważniejszych. Czytaj dalej Kilka ważnych powodów, by zacząć biegać

X lander run – dla aktywnych rodziców

wózek X lander run

Pasję do biegania (oraz do innych form sportu) winniśmy zaszczepiać w dziecku już od najmłodszych lat. Dzięki wózkom do biegania, mamy możliwość uprawiania sportu, bez konieczności szukania niani czy opiekunki na czas treningu – możemy ten czas spędzić z naszą pociechą. Wśród wielu profesjonalnych wózków do biegania, ciężko wybrać ten jeden, który będzie nam najbardziej odpowiadać. W związku z tym chcemy zaprezentować dzisiaj jeden z naszych sprawdzonych produktów – wózek  X lander run. Czytaj dalej X lander run – dla aktywnych rodziców

Ćwiczenia po ciąży – motywacja

Bardzo częstym pragnieniem kobiet po ciąży jest powrót do formy sprzed ciąży – aby to osiągnąć, potrzebna jest odpowiednia motywacja – sama chęć schudnięcia może nie wystarczyć. Pierwszym krokiem do osiągnięcia celu może być znalezienie sobie autorytetu w danej dziedzinie. Jeżeli nie znajdziemy nikogo, kto mógłby nas zainspirować, warto spróbować wyszukać sobie interesujące sentencje pobudzające do działania. Zawieszone w widocznym miejscu, codziennie będą nam przypominać o tym, co chcemy osiągnąć.

Czytaj dalej Ćwiczenia po ciąży – motywacja